Reviews over Museum Millesgården

3 reviews
C
Céline,  France France
03 aug. 2024
Verschrikkelijk
Je cherchais des billets pour Musée de l'Art brut à Lausanne et on m'a proposé des entrées pour un autre Musée même pas à Lausanne. Je n'ai pas pu annuler ma commande. Perte d'argent pour moi....
Je cherchais des billets pour Musée de l'Art brut à Lausanne et on m'a proposé des entrées pour un autre Musée même pas à Lausanne. Je n'ai pas pu annuler ma commande. Perte d'argent pour moi. Très déçue
Millesgarden Museum
M
Monika,  Germany Germany
24 jul. 2024
Uitstekend
Bequeme online Ticketbuchung ohne time-slot
Millesgarden Museum
L
Linda,  Italy Italy
07 apr. 2024
Uitstekend
Ottima
Millesgarden Museum

Over: Museum Millesgården

Op slechts 20 minuten van Stockholm ligt Millesgården, een artistieke oase met een rijke geschiedenis. Dit boeiende museum werd in 1908 opgericht door de beroemde beeldhouwer Carl Milles en zijn getalenteerde vrouw, schilderes Olga Milles. Het heeft een indrukwekkende antiekcollectie, een serene beeldentuin, een kunstgalerie, een restaurant en een museumwinkel. Bezoekers van over de hele wereld komen naar Millesgården om te genieten van de rustgevende schoonheid van het beeldenpark en de vele tentoonstellingen.

Millesgården Museum
Zaterdag 11:00 - 17:00
Zondag 11:00 - 17:00
Maandag Gesloten
Dinsdag 11:00 - 17:00
Woensdag 11:00 - 17:00
Donderdag 11:00 - 17:00
Vrijdag 11:00 - 17:00
Museum Millesgården
32 Herserudsvägen, 181 50, Lidingö
Open in Maps

Bezoekers van Museum Millesgården kochten ook

Geen beschrijving van afbeelding beschikbaar
  • Stockholm

Fotografiska

Sinds 2010 toont het Fotografiska Museum werken van wereldberoemde fotografen, maar ook van opkomende sterren. Het museum is gelegen op een schitterende locatie: bij Stadsgården. Hier ontmoeten de Baltische Zee en het centrum van Stockholm elkaar. Het museum is ruim 2500 m2 groot en elk jaar vinden er vier grote tentoonstellingen plaats, en 15-20 kleinere tentoonstellingen. Het museum heeft ook een restaurant, café en souvenirwinkel.
4,3 (179)
Vanaf
US$ 21,54
Prins Eugens Waldemarsudde
  • Stockholm

Prins Eugens Waldemarsudde

Prins Eugen's Waldemarsudde is een van de populairste kunstmusea van Zweden, prachtig gelegen aan Djurgården in Stockholm. Het museum bestaat uit een hoofdgebouw, het herenhuis, dat in 1903-1905 werd gebouwd als woonhuis voor Prins Eugen (1865-1947), en een galeriegebouw dat in 1913 werd toegevoegd. Architect Ferdinand Boberg ontwierp beide gebouwen in nauwe samenwerking met prins Eugen. De prins, zoon van koning Oscar II en koningin Sophia, was een van de toonaangevende landschapsschilders van zijn tijd. Hij was ook een belangrijke kunstverzamelaar en een centrale figuur in de Zweedse culturele wereld. Op de begane grond van het herenhuis kun je de gemeenschappelijke ruimtes van het huis van prins Eugen bezoeken, die bewaard zijn gebleven zoals ze waren in zijn tijd. De bovenste verdiepingen van het gebouw en de Galerij tonen werk uit de collectie en tijdelijke tentoonstellingen. Deze tentoonstellingen bevatten werken van zowel hedendaagse kunstenaars als kunstenaars die tijdgenoten waren van prins Eugen. Het prachtige park en de tuinen van de prins zijn bezaaid met beeldhouwwerken.
4 (4)
Vanaf
US$ 16,72
Viking zomer
  • Stockholm

Zweeds Historisch Museum

Leer meer over de Vikingtijd door interactieve displays en artefacten
4,1 (11)
Vanaf
US$ 14,75
  • Stockholm

Skansen

Skansen is 's werelds oudste openluchtmuseum en het enige openluchtmuseum met wilde dieren. Het is gevestigd in Stockholm en werd op 11 oktober 1891 geopend door Artur Hazelius. Het illustreert de cultuur en sociale tradities uit het Zweden van voor de industrialisatie.
4,4 (352)
Vanaf
US$ 26,06
Het Nobelprijsmuseum
  • Stockholm

Nobelprijs Museum

De Nobelprijs laat zien dat ideeën de wereld kunnen veranderen en het Nobelprijsmuseum toont de moed, de creativiteit en het doorzettingsvermogen van Nobelprijswinnaars die de mensheid hoop voor de toekomst hebben gegeven. In het Nobelprijsmuseum ontmoet je wetenschappers, schrijvers en vrijheidsstrijders die enkele van de grootste bijdragen aan de mensheid hebben geleverd. Steeds Sinds 1901 wordt de Nobelprijs uitgereikt volgens de visie van Alfred Nobel, en in het museum komen de verhalen van de Nobelprijswinnaars tot leven door middel van video's, unieke voorwerpen en rondleidingen. Het Nobelprijsmuseum is een plek voor het hele gezin, waar je op onderzoek uit kunt gaan en vragen kunt beantwoorden in een quiz voor kinderen. Bistro Nobel serveert lunch en lichte versnaperingen, en in de museumwinkel vind je ansichtkaarten, boeken, chocolade Nobelprijsmedailles en de eigen theemelange van het museum.
4,1 (174)
Vanaf
US$ 13,77